FAQ - Najczęściej Zadawane Pytania

1. Jak Wymienić lub Zwrócić produkty?

 WYMIANA

Chcesz coś wymienić? Możesz to zrobić wciągu 14 dni od zakupu. Pamiętaj, towar musi być nieużywany. Napisz do nas maila na adres info@e-kaan.pl. W tytule wiadomości wpisz WYMIANA – zamówienie nr (tu podaj numer zamówienia).

W treści maila wpisz, którego artykułu dotyczy wymiana oraz podaj rozmiar na który chciałabyś wymienić. My w odpowiedzi potwierdzimy Ci, czy posiadamy rozmiar na który chcesz wymienić.
Po otrzymaniu odpowiedzi (nie widzisz maila? sprawdź SPAM), że wymiana jest możliwa, wyślij artykuł za potwierdzeniem odbioru na adres:
Kaan, ul. Maronia 44, 41-506 Chorzów.
Po otrzymaniu przesyłki, wysyłamy wskazany artykuł.

Aby uniknąć wszelkich wymian prosimy, abyś  pamiętał o sprawdzeniu swojego rozmiaru w tabeli rozmiarów.  Tabela jest umieszczona pod każdym produktem z dokładnymi wymiarami.

 ZWROT

14 dniowe prawo zwrotu
Pamiętaj, że możesz zwrócić towar w ciągu 14 dni, jednocześnie przypominamy, artykuł musi być nie używany.  Z tego względu radzimy ostrożnie przymierzać odzież. Uważaj, aby nie usuwać przyczepionych metek ani nie ubrudzić artykułów.

Chcesz coś zwrócić? Zrób to tak!
Jeśli nie minął termin 14 dni oraz artykuły są w nienaruszonym stanie z metkami, wykonaj następujące kroki:

Mam założone Konto w sklepie Kaan

  1. 1. Zaloguj sie na swoje konto w naszym sklepie.
  2. 2. Wejdź w "HISTORIA I SZCZEGÓŁY ZAMÓWIEŃ"
  3. 3. Przy zamówieniu, którego dotyczy zwrot wybierz "SZCZEGÓŁY"
  4. 4. Przewiń w dół i w tabeli z listą kupionych produktów, zaznacz te które chcesz zwrócić. Poniżej dopisz co jest powodem zwrotu oraz podaj numer konta wraz z danymi do przeleu. Zatwierdź naciskając "ZWRÓĆ TOWAR"
  5. 5. Wydrukuj pokwitowanie zwrotu, nie zapomnmij dołączyć go do wysyłki.
  6. 6. Po wygenerowaniu zwrotu czekaj na maila z potwierdzeniem lub odrzuceniem zwrotu (np. minął termin 14 dni)
  7. 7. Po POTWIERDZENIU przyjęcia zwrotu, wyślij paczkę za potwierdzeniem odbioru na adres Kaan, Maronia 44, 41-506 Chorzów.
    8. Po oodebraniu przesyłki w ciągu 14 dni nastąpi zwrot pieniędzy.

Nie mam konta w sklepie Kaan

powiadom nas drogą mailową o zwrocie na adres info@e-kaan.pl, wpisując w tytule ZWROT – zamówienie nr (tu podaj numer zamówienia). W treści maila wpisz, które artykuły z zamówienia zwracasz. Otrzymasz maila zwrotnego z potwierdzeniem przyjęcia zwrotu lub odrzuceniem zwrotu (np. minął termin 14 dni)
Następnie pobierz formularz zwrotu (znajduje się poniżej), zapisz na dysku a następnie wydrukuj. Wypełnij go wyraźnie i dołącz do zwracanych artykułów wraz z paragonem. Przesyłkę wyślij za potwierdzeniem odbioru na adres:Kaan, ul. Maronia 44, 41-506 Chorzów Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni, licząc od daty otrzymania zwrotu.

Kliknij na obrazek poniżej i zapisz na dysku!



2. Nie udało mi się zapłacić przez Przelewy24, co teraz?

Jeśli z jakiegoś powodu nie udało Ci się zapłacić za zamówienie przez wybrany system płatności Przelewy24, to nic się nie stało.
Twoje zamówienie jest nadal aktywne, a nasi pracownicy już dostali informację o Twojej nieudanej próbie zapłaty.

Są trzy wyjścia z tej sytuacji:

  1. 1. Wchodzimy na założone konto w naszym sklepie i klikamy "Historia i szczegóły zamówień". 
    Odnajdujemy nasze zamówienie i klikamy "Szczególy". Otworzy nam się nasze nieopłacone zamówienie. Pod listą produktów i adresem do wysyłki widoczne jest logo Przelewy24, a pod nim przycisk "Spróbuj Ponownie".
  2. 2. Oczekuj od nas maila z inormacją o Twoim zamówieniu wraz z numerem konta, na który możesz dokonać wpłaty. Z reguły czas oczekiwania na maila wynosi kilka minut, jeśli zakup jest wykonany w godzinach pracy. Po godzinach pracy ten czas może się wydłużyć. Sprawdź również zakładkę SPAM.
  3. 3. Jeśli nie chcesz czekać na maila, mozesz dokonać wpłaty na poniższe konto wpisując w tytule numer zamówienia oraz imię i nazwisko zamawiającego.

Numer konta do przelewu:
Alior Bank 06 2490 0005 0000 4500 3875 4195


3. Jakie są formy Płatności?

Wychodząc na przeciw swoim klientom udostępniamy kilka form płatności za zamówione produkty.

Przelewy24 - najszybszy, najskuteczniejszy, najbezpieczniejszy sytem płatności. Pieniądze trafiają w ekspresowym tempie na nasze konto, dzięki temu wysyłka jest realizowana dużo szybciej. (nie naliczamy dodatkowych opłat)

Zapłać przelewem - zwykły przelew, realizowane w swoim banku. Realizacja zamówienia po otrzymaniu wpłaty

Płatność przy odbiorze - płacisz za swoje zakupy w momęcie doręcznia zamówienia

PayPal - płatność dla zakupów z Niemiec oraz Anglii (nie naliczmy dodatkowych opłat)


4. Jakie są koszty Wysyłki?

Wysyłka zakupionego produktu/produktów realizowana jest w terminie do 3 dni roboczych. W większości przypadków jest wysyłana w dniu otrzymania przelewu, dlatego warto wpłatę dokonywać przez Przelewy24 (pieniądze w kilka minut są na naszym koncie), a wysyłka w większości zakupów, jest realizowana tego samego dnia.
Termin ten liczony jest od daty zaksięgowania wpłaty na koncie Sklepu. W przypadku wybrania formy płatności „płatność przy odbiorze" liczymy od daty złożenia zamówienia.
Ze względu na sporadyczne korzystanie przez klientów z wysyłki Pocztą Polską, wysyłka realizowana jest tylko raz w tygodniu. Bardzo prosimy o wybieranie kuriera, dzięki temu przesyłka dociera już dnia następnego.

wysyłka

 

 


5. Darmowa wysyłka >300zł

Darmowa wysyłka jest dostępna, jeśli wartość produktów w koszyku przekracza 300zł (bez kosztów wysyłki).
Jeśli w koszyku znajdują się produkty na ww. kwotę opłata za wysyłkę zmieni się automatycznie na 0zł.


6. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Standardowy termin realizacji zamówienia wynosi do 3 dni roboczych, lecz staramy się realizować zamówienia najszybciej jak to jest możliwe. Czas ten jest liczony od momentu pojawienia się pieniędzy za zamówienie na naszym koncie bankowym. Z reguły po otrzymaniu przelewu, realizacja jest tego samego dnia lub najpóźniej następnego.
Nie wysyłamy zamówień na podstawie przesłanego potwierdzenia przelewu.
Jeśli zależy Ci na szybkiej wysyłce skorzystaj z najbezpieczniejszego zarazem ekspresowego systemu płatności Przelewy24. Płacąc przez Przelewy24, pieniądze dotrą w kilka minut.


7. Opinie o Kaan

Mamy świadomośc, że opinie o marce, czy produktach, są ważnym czynnikiem w podejmowaniu decyzji o zakupie. Jeśli zastanawiasz się nad zakupem naszej odzieży to zachęcamy Cię do zapoznania się z poniższymi informacjami oraz opiniami naszych klientów oraz blogerów.
1. Bezpieczeństwo danych osobowych - nasz cały sklep posiada certyfikat SSL. Więcej dowiesz się czytając temat "Czy zakupy w sklepie Kaan są bezpieczne".
2. Możesz zwrócić lub wymienić zamówiony towar
3. Niskie koszty wysyłki
4. Kilka możliwości zapłaty
5. Każdy produkt w naszym sklepie posiada swoją ocenę w formie gwiazdek, nadawaną przez klientów

Opinie o Kaan

Najwięcej opinii o naszych produktach oraz marce znajdziesz na naszym fanpage Kaan (ponad 12 tyś. fanów)

Znajdz nas na fb



Nasze ubrania zostały poddane ocenie Dariusza Michalczewskiego oraz jego żony. Spradz Opinię! 

Blog szafeczka.com - Wakacje w mieście
Blog szafeczka.com -  Świąteczna stylizacja dla mamy i córki
Blog szafeczka.com - Jestem szczęśliwa
Blog szafeczka.com - Wycieczki czas
Blog annaslaweta.com - dresy
Blog Aparat Moje Trzecie Dziecko - Kaan i super marynarka...
Blog Aparat Moje Trzecie Dziecko - Gwiazdy!
Blog Aparat Moje Trzecie Dziecko - Zabawy Światłem
Blog kreacjadnia.pl - Lniane baggy by Kaan
Blog matkawariatka.pl - Ciepło w tyłek 
Blog matkawariatka.pl - Ciepło w tyłek #2
Blog mobloguje.pl - Miesiąc po rocznym...
Blog mamygadzety.pl - Kaan ubranka tworzone z sercem
Showroom crazyjz.com - Kaan w akcji
Portal dziecko.cogdziezaile.pl - Kaan nowa kolekcja dla dzieci
Portal zmienpieluche.pl - Ubrania dla nieco starszych dzieci
Portal kobietyn.eu - Jak ubierać dziecko do szkoły
Portal urodaizdrowie.pl - Jaka córka taka mama
Portal styl.fm - wywiad z nami
Portal dziecirosną.pl - Najważniejsze jest zadowolonie dziecka
Portal bielsko.biala.pl- Nasz artykuł
Portal urodaizdrowie.pl - Nowa kolekcja Jesień/Zima 15/16
Portal MiastoKobiet.pl - Nowa kolekcja Jeseń/Zima 15/16i
Portal Ebrodnica.pl - Nowa Kolekcja Wiosna Lato 2016
Portal Jaw.pl - To będziemy nosić wiosną i latem


8. Gdzie wpisać kod rabatowy?

Kod rabatowy wpisujemy w procesie zakupu. Dodajemy wybrane produkty do koszyka, następnie logujemy się lub zakładamy konto.
Po zalogowaniu lub rejestracji, pokaże nam się podsumowanie koszyka z wcześniej wybranymi produktami.
Pod ww. podsumowaniem, mamy okienko zatytułowane "Tu wpisz swój kod rabatowy", w którym wpisujemy kod rabatowy i potwierdzamy przyciskiem  DODAJ
!Kody rabatowe nie działają na produkty, które są w promocji

kod rabatowy


9. Jak dobrać odpowiedni rozmiar?

Aby łatwiej można było wybrać odpowiedni rozmiar, w każdym produkcie umieściliśmy tabelę z rozmiarami. Mamy nadzieję że to pozwoli Ci wybrać odpowiedni i unikniesz niepotrzbnych wymian.
Aby odpowiednio dobrać swój rozmiar dodatkowo proponujemy zmierzyć ubranie zbliżone fasonem do wybranego produktu w naszym sklepie, które posiadasz w domu. Porównaj wymiary twojego ubrania z wymiarami z tabeli.


10. Nie ma mojego rozmiaru, co mogę zrobić?

Jeśli uznasz, że nie ma Twojego rozmiaru w naszym sklepie, skontaktuj się z nami (najlepiej telefonicznie), pomożemy w wyborze lub dostosujemy wybraną odzież do Twojego rozmiaru.
Pamiętaj, ubrania w których dokonywane są przeróbki nie podlegają zwrotowi.


11. Czy warto zapisać się do Newslettera?

Oczywiście, że tak. Dzięki temu, masz możliwość być na bieżąco z gorącymi promocjami, nowościami oraz wyprzedażami.
Od czasu do czasu wyróżniamy wszystkie osoby, które są naszymi klientami lub wyraziły zgodę na Newsletter wysyłając im mail ze specjalnym kodem rabatowym.
Robimy wszystko, aby nie nadwyrężać Twojej skrzynki mailowej, podobnie jak Ty nie lubimy spamu, dlatego ograniczamy się jedynie do ważnych informacji związanych z Kaan.
Okno newslettera znajduje w stopce na każdej stronie Zapisz się teraz! Nie trać okazji!


12. Jaka jest jakość materiałów oraz ubrań?

Materiały, z których wykonana jest nasza odzież pochodzi wyłącznie od Europejskich producentów z przewagą Polski.
Wszystkie materiały z których są wykonane nasze ubrania posiadają certyfikat "Tekstylia Godne Zaufania" Poniższy znak jakości potwierdza, że materiały zostały przebadane przez niezależny instytut badawczy Stowarzyszenia OEKO-TEX pod kątem ponad 100 parametrów istotnych dla zdrowia i uzyskał pozytywne wyniki.
Jest wiodącym w świecie znakiem bezpieczeństwa wyrobów włókienniczych. Produkty, którym przyznano ten znak, są wolne od substancji szkodliwych w stężeniach mających negatywny wpływ na stan zdrowia człowieka m.in. pestycydów, chlorofenoli, formaldehydu, barwników alergizujących, zabronionych barwników azowych i ekstrahowalnych metali ciężkich.

Tekstylia Godne Zaufania

Dlatego z czystym sumieniem możemy potwierdzić bezpieczeństwo i wysoką jakość naszych ubrań.
Dodatkowo trzeba tu wspomnieć, żę przykładamy ogromną uwagę do samego wykonania naszych ubrań. Cała odzież, zanim pojawi się w sprzedaży przechodzi szereg testów, które eliminują wszelkie niedogodności już na poziomie produkcji.

Musimy się również pochwalić. :) Najprawdopodobniej jesteśmy jedną z nielicznych firm, która od początku swojej działalności do tej pory, nie miała ani jednej reklamacji.

To jest chyba najlepsza rekomendacja naszych ubrań.


13. Czy zakupy w sklepie Kaan są bezpieczne?

Tak. Jako jedni z niewielu posiadamy w całym sklepie certyfikat SSL. Certyfikat SSL to zabezpieczenie łączności z internetem. Jest narzędziem zapewniającym ochronę stron internetowych, a także gwarantują zachowanie poufności danych podczas przeglądania witryny, wypełniania formularzy podczas rejestracji, jak i  samych zakupów.