Regulamin Sklepu

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

 Dział I. Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy działający pod adresem www.e-kaan.pl prowadzony jest przez firmę Kaan z siedzibą:, ul. Maronia 44, 41-506 Chorzów, wpisaną do CEIDG o nr NIP:627-194-89-03, REGON 277836666 , (dalej Sklep lub Sprzedający).
  2. Sklep internetowy www.e-kaan.pl prowadzi sprzedaż detaliczną odzieży i akcesoriów dziecięcych.
  3. W celu korzystania ze Sklepu zaleca się:
  • posiadanie dostępu do Internetu,
  • posiadanie adresu e-mail,
  • posiadanie zainstalowanej najnowszej wersji przeglądarki internetowej Internet Explorer w wersji 9.0 i nowszej lub Google Chrome w wersji 29.0 i nowszej, bądź Mozilla Firefox w wersji 23.x i nowszej lub Safari w wersji 5.1. i nowszej, bądź Opera w wersji 17.0 i nowszej,
  • akceptację plików cookies.

Dział II. Warunki i czas realizacji zamówienia

  1.  Złożenie zamówienia w Sklepie oraz wysłanie przez Sprzedającego potwierdzenia o przyjęciu zamówienia na adres e-mail podany przez Klienta oznacza zawarcie przez Klienta umowy kupna - sprzedaży zamawianych produktów z Właścicielem Sklepu.
  2. Sklep umożliwia Klientowi złożenie zamówienia dopiero po zarejestrowaniu się.
  3. Rejestracji konta można dokonać za pośrednictwem strony głównej Sklepu wypełniając formularz rejestracyjny w Sklepie internetowym.
  4. Klient zobowiązuje się w trakcie składania zamówienia podać wszelkie informacje niezbędne do realizacji zamówienia zgodnie z prawdą.
  5. Finalizacja zakupu jest możliwa, gdy Klient wskaże:
  6. Klient składając zamówienie na stronie internetowej Sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu.
  7. Wysyłka zakupionego produktu/produktów realizowana jest w terminie do 5 dni roboczych, termin ten liczony jest od daty złożenia zamówienia (w przypadku wybrania formy płatności „za pobraniem”) lub od daty zaksięgowania przelewu na koncie Sklepu. Realizacja całej umowy powinna być wykonana w terminie 30 dni kalendarzowych po złożeniu zamówienia, z wyłączeniem sytuacji kiedy strony umówiły się inaczej.
  8. Sprzedający ustanowił możliwość odbioru osobistego pod adresem: Maronia 44, 41-506 Chorzów, przy czym termin odbioru uzgadniany jest indywidualnie. Opcja dostępna po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.
  9. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta realizowane będą od rana następnego dnia roboczego.
  10. W przypadku, gdy Sprzedający otrzyma informację, że możliwa jest jedynie częściowa realizacja zmówienia zawiadomi o tym Klienta i za jego zgodą dokona częściowej realizacji zamówienia.
  11. W przypadku produktów kupowanych na zamówienie, czas realizacji ustalany jest indywidualnie, po przesłaniu przez Klienta zapytania. Realizacja uruchomiona zostanie po wpłacie zamawiającego
  • dane potrzebne do realizacji zamówienia,
  • zamówione produkty,
  • sposób dostawy (Poczta Polska, firma kurierska, odbiór osobisty),
  • sposób płatności (szczegóły zostały zawarte w Dziale IV niniejszego Regulaminu).

Dział III. Ceny produktów i koszty przesyłki

  1. Ceny umieszczone przy oferowanym przez Sklep produkcie podawane są w złotych polskich lub innej wybranej walucie. Cena podana przy produkcie nie zawiera kosztów przesyłki.
  2. Ceny podane przy produkcie są wiążące w momencie Składania zamówienia.
  3. Koszty przesyłki doliczane są do sumy zamawianych produktów i ponosi je Klient.
  4. Zamówienia realizowane są na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z aktualnym cennikiem dostaw znajdującym się na stronie sklepu https://e-kaan.pl/faq. Możliwość wysyłki i koszty do innych krajów uzgadniane są indywidualnie w zależności od miejsca docelowego.
  5. Towar w cenie promocyjnej nie podlega dodatkowym promocjom i rabatom.

 Dział IV. Forma płatności za zamówienia

  1. Zapłaty za produkt, który ma być dostarczony można dokonać:
  • Na poleceniu przelewu/wpłaty należy wpisać numer zamówienia
  • gotówką w momencie dostarczenia zamówienia „za pobraniem”
  • za pomocą systemu płatności internetowych "Przelewy24"
  • za pomocą systemu płatności PayPal przy zakupach z terenu Niemiec oraz Anglii
  • tradycyjnym przelewem bankowym na wskazane przez Sprzedającego konto bankowe: 
  • Alior Bank 06 2490 0005 0000 4500 3875 4195

Dział V. Reklamacje i zwroty

  1. Klient będący konsumentem ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty wydania produktu, o ile w ciągu 2 miesięcy od momentu stwierdzenia niezgodności towaru z umową zawiadomi o tym Sklep. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.
  2. Reklamacje można zgłaszać na adres e-mail: info@e-kann.pl, telefonicznie pod nr telefonu 666 222 181, bądź z wykorzystaniem formularza kontaktowego na stronie internetowej Sklepu lub w formie tradycyjnej na adres siedziby Sklepu (Dział I. Postanowienia ogólne). Reklamacja powinna zawierać nr zamówienia, dane osobowe Klienta, opis problemu.
  3. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni. Jeśli w tym terminie Sprzedający nie ustosunkuje się do reklamacji, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.
  4. Klient zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumenckich oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny może odstąpić od umowy sprzedaży internetowej bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty wydania produktu (daty otrzymania przesyłki).
  5. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie, o którym tu mowa należy przesłać na adres siedziby Sklepu (Dział I. Postanowienia ogólne) lub na adres e-mail: info@e-kaan.pl. W przypadku skorzystania przez Klienta z ww. uprawnienia, zwrot wzajemnych świadczeń powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.
  6. Na podstawie art. 10 ust. 3 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumenckich oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w wypadkach:
  7. Prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Klientom będącym osobami fizycznymi. Prawo zwrotu nie przysługuje podmiotom prawnym i osobom prowadzącym działalność gospodarczą, jeżeli produkt został zakupiony na potrzeby firmy (osoby prawnej, działalności gospodarczej).
  • świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem 10 dni, kiedy konsument może odstąpić od umowy od dnia wydania rzeczy, bądź przed upływem 10 dni od momentu zawarcia umowy w stosunku do świadczenia usług,
  • dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,
  • umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od cen na rynku finansowym,
  • świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
  • świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
  • dostarczania prasy,
  • usług w zakresie gier hazardowych.

Dział VI. Dane osobowe i polityka prywatności

  1. Administratorem danych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych jest firma Kaan z siedzibą:, ul. Maronia 44, 41-506 Chorzów. Dane osobowe przetwarzane są w następujących celach:
    • w związku z koniecznością realizacji umowy sprzedaży na podstawie zamówienia złożonego w Sklepie przez Klienta,
    • w związku z rejestracją konta klienta w sklepie,
    • w związku z obsługą zwrotów wynikających z zawartej umowy sprzedaży,
    • w związku z korespondencją mailową,
    • dla potrzeb technicznych i statystyk Sklepu,
    • dla potrzeb marketingowych i handlowych po wcześniejszej akceptacji przez Klienta w oddzielnym formularzu.
  2. Każdy Klient Sklepu ma możliwość wglądu i aktualizacji danych dotyczących jego osoby. Podanie danych ma charakter dobrowolny, choć jest to niezbędne, by mogły zostać zrealizowane cele wskazane w pkt. 1 niniejszego Działu.
  3. Sprzedający jest uprawniony do ujawnienia danych osobowych przez siebie administrowanych jedynie podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
  4. Informacje zawarte w logach dostępowych mogą zawierać różne dane np. adres IP. Sprzedający wykorzystuje je wyłącznie w celach technicznych. Sprzedający zastrzega sobie możliwość udostępniania danych, o których tu mowa, do podmiotów uprawnionych na podstawie przepisów szczególnych (np. organom ścigania).
  5. Sklep wykorzystuje „cookies”, czyli małe pliki wysyłane do komputera Klienta, w których znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Sklepu, w szczególności procesu autoryzacji. Za pomocą plików „cookies” nie są przetwarzane lub przechowywane dane osobowe.
  6. Pliki „cookies” wykorzystywane są do uproszczenia danej operacji w tym między innymi do zapamiętywania danych niezbędnych do logowania Klienta, lepszego dopasowania Sklepu do potrzeb Klienta, tworzenia statystyk oglądalności. Warunkiem działania „cookies” jest ich akceptacja przez przeglądarkę oraz ich nieusuwanie.
  7. Klient może dobrowolnie wyrazić oddzielną zgodę na otrzymywanie informacji handlowych oraz marketingowych drogą elektroniczną w formie newslettera, na wskazany adres poczty elektronicznej, na temat produktów i usług oferowanych przez Sklep. Użytkownik może w każdej chwili wycofać zgodę na otrzymywanie informacji poprzez wysłanie maila informującego o tym fakcie. Anulowanie subskrypcji nie jest jednoznaczne z usunięciem konta w sklepie KAAN
  • w związku z koniecznością realizacji umowy sprzedaży na podstawie zamówienia złożonego w Sklepie przez Klienta,
  • w związku z rejestracją konta klienta w sklepie,
  • w związku z obsługą zwrotów wynikających z zawartej umowy sprzedaży,
  • w związku z korespondencją mailową,
  • dla potrzeb technicznych i statystyk Sklepu,
  • dla potrzeb marketingowych i handlowych po wcześniejszej akceptacji przez Klienta w oddzielnym formularzu.

Dział VII. Postanowienia końcowe

  1. Sprzedający informuje, a Klient przyjmuje do wiadomości, że korzystanie z sieci Internet może wiązać się z ryzykiem w postaci szkody, którą Klient może ponieść na skutek zagrożeń występujących w sieci Internet, a w szczególności włamania do systemu informatycznego Klienta, przejęcia haseł przez osoby trzecie, zainfekowania systemu informatycznego Klienta wirusami.
  2. Sprzedający zwraca uwagę, że Sklep zawiera treści chronione prawem własności intelektualnej, w szczególności utwory chronione prawem autorskim (treść zamieszczona w Sklepie, układ graficzny, grafiki, zdjęcia etc.). Klienci oraz osoby odwiedzające Sklep zobowiązują się do przestrzegania praw własności intelektualnych (w tym autorskich praw majątkowych oraz praw własności przemysłowej takich jak prawa wynikające z rejestracji znaków towarowych) przysługujących Sprzedającemu oraz podmiotom trzecim. Klient Sklepu lub osoba odwiedzająca stronę internetową Sklepu ponosi wyłączną odpowiedzialność za nieprzestrzeganie postanowień niniejszego punktu.
  3. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w tym zwłaszcza kodeksu cywilnego, ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego, a także ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
  4. Klienci nie mogą umieszczać treści niezgodnych z obowiązującym prawem, niemoralnych i naruszających dobro osób trzecich, jak również zakazuje się Klientom publikowania linków do materiałów pornograficznych, obscenicznych czy urągających godności innych osób.
  5. O każdej zmianie regulaminu Sklep na 14 dni przed planowaną zmianą, zobowiązuje się poinformować zarejestrowanych użytkowników w Serwisie, a Klient po powzięciu takiej informacji będzie mógł w każdej chwili usunąć swoje konto.
  6. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.01.2015